godmorgon, i guess.

ärligt, kolla på när det här inlägget publicerades ! Jag vill nästan inte tro att det är sant att jag är uppe vid den här tiden. Mitt huvud är helt pigg, men mina ögon och min kropp hänger inte riktigt med. Det är den jävla solens fel, helvetes jävla fitt sol. Måtte du lysa så tidigt på morgonen ?

okej vi ska försöka se det positiva i det här då. Hmm, solen lyser, tummen upp. Det kommer bli en toppen dag, säkert. Vad mer? jo det är ju söndag idag, visst det är inte så poitivt eftersom Söndag betyder skola imorgon, men så fort jag får lite längre helger eller lov så lyckas jag alltid att vrida mina dygn. Vilket betyder att jag går och lägger mig runt 2 - 3 på natten, ( klockan 3 igår) och vaknar 1 - 2 någon gång på eftermiddagen. Så alltid när det är sista dagen så är min kropp inställd på att gå och lägga mig runt två. Så när jag ska försöka sova vid typ elva, ja good luck to me. Jag somnar inte framåt 2 ändå, och det är ju så himla kul att gå upp nästa morgon då.

Men nu har jag fått sova tre timmar inatt. Japp du hörde rätt. Jag somnade vid tre och vaknar upp vid sex. Det positiva är att jag kommer vara jättetrött ikväll, och kommer somna tidigt, vilket gör att jag jag kommer vara utvilad när jag går upp på måndagen. Smart va? /Ester

Kommentarer
Postat av: nellie

FRÅGESTUND! så gå gärna in och ställ en fråga eller fler=)

2009-05-24 @ 11:03:21
URL: http://nellieaaalhuizen.blogg.se/

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0