Good morning starshine

Jag tycker att Ester gjorde en snygg design som vi nog kan dras med ett tag. Man tröttnar ju ganska fort på bloggens utseende så det är bra att byta lite då och då ! Även fast bilden på mig var lite.. haha. Men skitsamma

Jag har nyss kollat klart på Systrar i jeans 2 , och innan de va jag och köpte en ny e-sträng till gitarr, eftersom den hade gått sönder (a). Jag har ganska tråkigt så jag skulle helst vilja träffa någon eller så.. men de va typ ingen som kunde, och jag orkar inte riktigt ta tag i det, så de får va. De är ju faktiskt rätt skönt att bara vara hemma och göra ingenting också faktiskt.

Såg att någon hade skickat en kommentar om videoinlägg, visst jag kan tänka mig att kanske börja med videoinlägg, men det får isåfall bli hos pappa där de finns en webbcamera, annars tar det så lång tid att lägga in. Men ska jag vara ärlig så gillar jag inte det där med videoinlägg så jättemycket, det liksom ser så konstigt ut och lite överdrivet eller vad man ska säga, och en blogg är väl ändå till för att skriva i ? Men jaja, vi får se sen hur det blir med det. Det stog också att vi kanske borde börja med lite fler bilder, och de håller jag verkligen med om ! Jag är verkligen sämst på att ta nya bilder, men jag kan väl skylla på att jag har en skitmobil, och att jag inte brukar gå runt med min kamera. Men snart får jag min nya mobil ju, och då lovar jag att försöka ta mer bilder, om den har en bra kamera, så hoppas de !


men sålänge får de bli gamla bilder. Hahah, jag älskar den här bilden !
Förra sommaren, puss på er.
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jätte fin blev den! :D

2009-05-23 @ 16:34:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0