kristi himmelsfärd .. ?

himla skönt med ett litet lov nu ! Passar helt perfekt. Det var ju inte heller en vanlig skoldag igår, först bakade jag liksom chockladtårta på hemkunskapen , sen kanske någon lektion och sen skulle vi kolla på skolans årliga musikal. Lina kom också till våran skola för att hon hade redan fått ledigt, så de va ju kul. Men musikalen va väl okej, sen fick vi gå hem och ha lov! Idag när jag vaknade så gav jag mig ut på en springrunda, innan frukost och allt. Det var jättehärligt och jobbigt. Nu har jag planerat att städa mitt über stökiga rum , men jag kommer säkert aldrig ta tag i det.
 


jag saknar falköping fett mkt !
Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga med videoblogg ! det är roligt.. eller lägg in fler bilder!!!!!!!!!!! den här bloggen äger!!

2009-05-23 @ 13:50:38

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0