oh vilken härlig dag !

åå vilken mysig dag det blev. Jag, Linnéa, Lina M, Lina K, Hanna och Olivia ska ut och grilla marsmellows ikväll, och det är perfekt väder ! Idag har jag inte gjort så mycket, utan mest suttit och halv sovit framför tvn och datan. Eller jag har köpt en avslutningsklänning också ! den är jätte söt, en rosa. Men ni får ingen bild just nu, för jag orkar inte lägga in den från mobilen. Vad ska jag berätta mer ? hm, imorgon ska jag inte heller göra ngt speciellt, och nu låter jag som en väldigt tråkig person som inte hittar på ngt utan bara sitter hemma, hahaha. Men sen på lördag ska jag och pappa gå på natur historiska muséet. Jag tillbringar väldigt lite tid med min pappa, så kände att jag böhövde göra ngt med honom. Menmen, ska hjälpa till med middagen nu. pussiluss, /Ester

 
några sommriga bilder som jag tog med kameran;
som jag har fått tillbaka nu !

Kommentarer

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0