Sådär ja.

Nuu fick blocken en liten makeover a lá Sommrigtouch ! så; vad tycker ni ? Fast fan asså, den där boxen till höger där alla inlägg och kategorier och allt står, det försvann. Snopet. Menmen, får väl ta och fixa till det någon dag när jag orkar. oj ! klockan är redan halv tolv, trodde klockan va typ tio. hahaah. men vi får väl höras lite imorgon också. Puss och godnatt, Ester


Tröjan köpte pappa till mig nu när han va i Paris, och jag har varit i paris själv,
så jag är inte dum och äger än sån utan att varit där hahah ! Bjuder på snygga
frillan. Och där ser ni min kamera också, värsta combon ju ! hahaha...

Kommentarer
Postat av: stefanie

Å, tack så mycket :) Jag letar som en galning fast hittar inte, hah =)

2009-05-23 @ 11:54:31
URL: http://stefhunny.blogg.se/

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0