Sommarens planer

tänkte skriva lite om hur sommarens planer ser ut. Och faan vad jag längtar till sommarlovet, jag tror att jag kommer spy på skolan innan vi får lov. Så trött är jag på den !

Men skolavslutning fredagen 12/6, och dagen efter, 13/6 bär det av till falköping på träningsläger. Och där stannar jag ända till 18/6 då det är slut. Då kommer mamma och hämtar mig, eller aa, vi ska ta tåget där ifrån till Öland. På öland ska jag fira midsommar med både mamma och pappa, ska bli mysigt. Och Sen stannar jag på öland med pappa till vecka 31 tror jag, för då kommer mamma och vi ska dra till Göteborg ! Första gången i göteborg faktikst. eller jag har varit i kungälv, men liksom thats it. Och mamma och mammas kille ska gå på Madonna, tror inte att jag pallar följa med. Madonna är blä ! Och sen är det någon vecka jag ska till Gotland på läger också, men vet faktikst inte när det är, men mitt i sommaren tror jag, hehe. Ja, och sen är jag väl hemma nån vecka också. I uppsala då. japp, mina sommarplaner. Hur ser din sommarplan ut, någon som ska göra någonting speciellt ? /Kisses ester


min avslutningsklänning. Man ser inte så mycket, men den är jätte söt iallafall. i <3 it

Kommentarer
Postat av: Hanna

super söt!<3

2009-05-24 @ 11:25:37
URL: http://vibyflickan.blogg.se/
Postat av: Laila ♥

Vad söt klänning!! <3(:

Kramiz.

2009-05-24 @ 16:53:24
URL: http://lajloshen.blogg.se/

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0