Sweet home Alabama.


bild från i fredags, utanför rudbeck.

åå så var man hemma igen. Måste bara berätta vad som hände när jag skulle hem! Jag gick på tåget ganska långt fram och så skulle jag gå genom hela vagnen. och sen när jag kommer till typ hälften så sätter jag mig vid ett säte, men det är någonting som luktar jävligt surt och sött på samma gång, värsta unket. Så kollar jag över till sätet på andra sidan gången, så ligger det värsta spyan där som någon inte har torkat upp ! och ni som känner mig vet vilken jävla fobi jag har för spyor, så jag ställer mig upp och flyr panik slaget till allra längst bak i vagnen. Asså gud ni fattar inte hur jävla äckligt jag tycker sånt är, men ärligt, jag började nästan gråta för jag fick sån panik! Det var så grovt äckligt. Så när jag kommer hem så hoppar jag direkt in i duschen och försöker få bort alla äckliga bakterier och slänger kläderna i tvätten. jaa, jag slängde till och med toffsarna jag hade i håret. Förstår ni då vilken fobi jag har ?

/Ester som hatar spyor.

Kommentarer

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0