unwritten

Åh vad arg jag blev. Igår hände det så att jag typ inte kunde ta emot sms från någon (förutom Lina K och sen när jag va nära mobilen) men imorse kom alla dom smsen och jag blev fett glad för jag trodde att allt funkade igen, men tydligen så funkar det inte nu och jag kan fortfarande bara ta emot av Lina K. asså det här är jättekonstigt hahaha! Men jag blir iallafall jättesur!

 Men iallafall, gårdagen blev jättemysig med LinaK, LinaM, Hanna och Ester. Vi va på ip hela kvällen, och där träffade vi och några roliga moppepojkar som vi va med så de va kul.


och jag har som vanligt inte tagit några egna bilder, den här tog Lina K så jag snor den.. det finns lite fler.
Pussar Linnéa

Kommentarer

Kommentar

och du heter ?
kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentera mera !

Trackback
RSS 2.0